25/10

Igår hade jag grymt kul, tack alla och speciellt Lai och Jenny!
Vi begav oss alltså till lokalen runt 7 och förfestade och hade oss, sedan drog det igång runt 9. Och det var så himla kul att få träffa alla igen, för nu kännde jag hur mycket jag saknar er allihop!
De hela slutade iaf med att jag gick av i mantorp och tillslut hamnade jag i sya hos min kusin som inte vågade sova själv. Chicken..

Och nu ikväll har det varit lite släkt här och firat mig, blir ju ett år äldre på tisdag. 17, onödigt.



Sedan till den där punkten som jag sa att jag skulle skriva, om jag åt något onyttigt. Kladdkaka idag igen, oohyes. Kladdkaka kommer va min död en dyster dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test