28/10

Jaha, gårdagen blev en impluskväll efter ändrade planer och vi hamnade i Åtvid. Träffade på ett par galna killar som vi körde nintendo64 med och mörkerkurragömma. På vägen hem sommnade jag ett antal gånger i bilen och ännu snabbare när jag kom hem, hann inte ens ta av mig kläderna.
Vaknade av att mobilen ringde och det var björn och filip ifrån gbg som vi träffade i falkenberg, snopet! Klockan 6 på morgonen med. Men rätt kul att snacka med dem ett tag, så himla härliga!

Idag har dagen varit lugn. Promenad och trixande med nya datan. Sedan tåget in till linköping för mys på steves och checka folk. Vädret var ju inte mycket att hänga i granen, kallt så tusan så vi åkte hem rätt snabbt. Nu blir det sängen, en dag imorgon med.



363 dagar kvar tills jag fyller 18 (H)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test