4/10

Spacklandet gick bra, tapetseringen med idag. Men jag vill helst inte göra om det, krävande på tålamodet!

Igår kväll åkte jag och Annie ut till Lovisa och lagade taco och myste. Sedan kom Ronja och hämtade oss och vi åkte ut till hillman. Det var endel folk där, sådana som man träffar rätt ofta och andra lite mindre, men det var trevligt. Mindre trevligt blev det fram mot halv 2-2 tiden. Jag själv tyckte det va riktigt obehagligt och det slutade med motala lasarett. Låg inte i min egna säng förens innan klockan 6 imorse.
Som tur vad blev allt bra och det är ju så det går när endel grabbar ska vara tuffa och dricka mycket öl ;)



lillen då


Kommentarer
Postat av: AMANDA

hörde om det där. vad var det som hade hänt med honom? :/

2009-10-06 @ 12:56:11
URL: http://amandaavelov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test