090909

Bara för att det är 090909 va ja tvungev att klämma in ett inlägg. Inte var dag man får vara med om ett sådant datum! För att göra en lång dag kort, dagen i skolan var kort och onödig, hem gjorde mat, gick ut och gick sen tog jag tåget in till Linköping igen. Åkte till jobbet för att hämta ut mina kläder och mina resterande grejer, snart drar jag igång seriöst med arbetet, gött! Hem och ut och gå igen och nu har ja precis glott på idol, kul.

Tråkig jag är, men men miss nyttig is still going strong iaf, 5 promenader på 3 dagar, varje runda är lite mer än 5 km. Bra Daniella! Dock är träningsvärken infrån slidern oundviklig, drf jag inte skrattar normalt, dör då.
Första målet är min födelsedag, bara 7 veckor kvar ju, dags att kämpa lite!



Bjuder på en bild från min allra sexigaste tid.

i could fight for you 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test