1/9

Jag har skrivit så dåliga inlägg nu senaste tiden så jag tänker inte köra det vanliga med att be om ursäkt (även fast det här nästan blir som det) det hjälper ju inte iaf. Men jag vet inte vad det är, har inga ord. Är helt tom. Men jag ska försöka.

Helgen kan jag i alla fall prata om. Fredagen bestod utav nollning och det var mer än kul, även fast jag virrade omkring mellan diverse människor och pladdrade på, men trevligt var det! Och en stor applåd till våra kära nollor som klarade av allt galant, fan vad bra ni är!
Lördagen bestod av att återhämta sig sen bar vi oss först hem  till jonna för en kanon förfest, sen till nisse. Bra kväll och tack alla!

Även ett stort grattis till pappa idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test