28/9, och inte vilken dag som helst!

Med rubriken menar jag såklart att bästa Andree fyller hela 18år! Grattis kompis :D



Han är bra han!

Förövrigt har dagen vart rätt trist. Förutom att jag såg att min lön kommit in, plus att jag och Annie tog en lång fika på gusto framåt småtimmarna ikväll.
Lönen ja förresten, förstår inte hur man kan slösa pengar så fort som jag? Direkt när jag såg pengarna gick jag och köpte lite smått åt mig. Fortfarande synd om mig sedan i lördags... Blev en skitmysig mössa som jag nu måste hitta i vitt med. Så om ni hittar en lite halvlurvig mössa, inte jätte hårig nu, i vitt, så får ni gärna hojta till! Ett par leggings och lite smycken.

Imorgon blir det utblidning på donken. Börjar faktiskt bli lite små nervös, jag som inte pluggat något på hamburgarna... Whis me good luck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test