30/9

Gårdagen bestod utav utbildning på mc donalds, så nu gott folk är jag en utav dom lyckliga som vet hur man gör en mc feast, Qp och Summer suprem, den ni! Förutom ett brännmärke på knogen gick det hela bra. Hur sköna jobbarkompisar som helst! Sedan blev det en sväng på stan, fick med mig två stickade tröjor hem. Jävla pengar (som jag inte kommer ha några kvar av snart!!!!)

Idag en rätt seg dag i skolan. Men vi härdade ut till 2 och sedan åkte vi och simmade. Har glömt bort jävla jobbigt och framförallt skönt det är, ska försöka få med mig mamma på det där någon gång i veckan nu. Sen var det meningen att jag skulle ut och gå min runda. Men det fick bli en på en halvtimma sen somna ja på pricken när jag kom hem, har aldrig kännt mig så trött. Så ikväll blir det lugnt, nu har jag återhämtat mig så det blir en sväng på crosstrainern medans alla anra roar sig, men imorgon blir det jobb för min del igen.

Förresten så var vi uppe på bremer och kollade på tapeter, nu behöver jag bara pappas godkännande sen så börjar vi med mitt rum nästa helg. Kommer bli grymt snyggt!



En sådan här helg skulle jag vilja ha nu tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test