Helgen

har varit mycket trevlig. Började i fredags med en tripp till Vallersta efter en förfest hemma hos ockeboii. Det var trevligt att träffa lite folk som man inte träffat på länge och kvällen blev rätt tidig. Åkte hem med min kära kusin och på det blev det en macfeast jr utan bröd.
Vaknade upp hos Ronny och tog det skapligt lugnt hela dagen. Städade på jobbet och sedan hängde jag med henne till stallet. Körde faktiskt bil, HELT SJÄLV med. Sug på den ni. Och på kvällen blev det mat på Mandarin och sedan film med Fredde och Johan.
Ännu en dag som jag vaknade upp hos Ronja, åkte tidigt till jobbet och sedan åkte jag tillbaka. Kollade film med folket från gårdagen+jojje.

Nu tillbaka till skolarbetet, med andra ord. Sova.



Bara för att hon är så söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test