18/4

Helgen har i alla fall varit fin. Började med bio i fredags med Ronja och Mattias, Kick-ass. Den va rätt bra tycker jag allt, men största pluset va ju att träffa Ronja igen! Mötte sedan en Patric som var ovanligt rund om fötterna. Gick hem till honom och vi båda somnade nog lika fort.
Tog det lugnt på morgonen och sen vid 1 blev det en fika på stan med Annie och Sara. Resten utav kvällen tog jag och Patric det bara lugnt med film, räkor, kräftstjärtar, baguetter mm och massa mys!
Dagen idag behöver vi inte prata om, dåligt humör.

Och jaa. Jag ångrar mig nu. Jag vill med till sälen. Eller rättare sagt. Jag vill med vara i sälen NU!

Kommentarer
Postat av: emma

JAG VILL MED VARA I SÄLEN NU NU NU NUUUUUUUUUUU!!!

2010-04-19 @ 17:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test