5/4

I torsdags var det ju då första kvällen i Patrics lägenhet. Jag mådde ganska så dåligt så jag satt mest och kollade på medans han packade upp och fixade allt, sen somnade vi ganska snabbt, på nya kuddöverdag som han fick av mig.



Fredagen låg vi och drog oss och sen åkte han och jobbade. Då åkte jag hem och sen vidare till ronny där både hon och ja va lite halv sega. Sen skjutsade hon mig till Sara. Dit kom även Maria, vi käkade och började aoutomatisk peppa igång. Vi åkte en väng till tammi, men det blev inte så långvarit, det slutade i alla fall hemma hos patric med lite folk, trevligt trevligt.



Lördag, vaknade tidigt när Patric skulle upp och jobba. Meningen var att jag skulle sova vidare med det gick inget bra. vandrade hem redan vid 9. Ställde mig och bakade till släkten och sen vid 2 tiden åkte vi till sya för lite påskmat. Trevligt trevligt, och bara ett litet instick var ju att jag hittade mitt påskägg först iår igen, tummen upp för mig!
Sen hem och fixa mig lite, och vidare direkt på inlyttningsfest hos älsklingen. Blev ganska sent men jag hade kul!






Lite kul att han mer ser ut som min storebror



Söndagen var vi båda sega. Fixade lite nödvändiga saker, storhandlade på city gross och dega

Och idag har vi varit ganska effektiva. Tog det lite lugnt på morgonen, sen åkte vi hem till Patrics mamma på en liten påsklunch. Sen vidare till ÖB. Hem och så städade vi, upp med tavlor, gjorde köttfärssås som han kan frysa in mm. Sen hem till mig och käkade våfflor med mamma, pappa, moster och hennes sambo. 
Och nu ska jag sova, i en för stor säng.

Tack för helgen alla!
(Bilderna är dåliga, och tummen upp för den som orkar läsa allt!) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test