28/8

Här händer det inte mycket! Sommaren är slut och skolan har börjat. Hur ska ja sammanfatta sommarlovet?
Började piss, men allt vände fort och jag är världens lyckligaste med dig, finns ingen annn än Patric och ja tror ingen förstår hur mycket han betyder för mig! Sen har jag jobbat en hel del, hunnit med en Alanya resa och sen har jag umgåtts så mycket jag kan med nära och kära, tyvärr inte tillräckligt mycket, jobb säger jag bara... Sommaren 10 i kort.

Men nu är det skola igen, rutiner, och jag tycker det ska bli så skönt! Kommer visserligen döda mig själv i vinter när jag läser det här men just nu vill ja bara komma in i vanliga rutiner med träning och allt! Första riktiga helgen började bra, igår jobbade ja och patric efter skolan, sen åkte vi raka vägen hem till mig och åt tacos, sen så åkte vi till badet och bubblade och lekte av oss lite i strömmen, sen somnade båda två som två stockar i min säng. Idag ska ja få mina bryn plockade och ikväll blir det 18års fest mitt ute i ingenstans, blir bra!



Jag och min fina igår!
Älskar dig


Kommentarer
Postat av: amanda

tack söta du :)

2010-09-06 @ 19:20:24
URL: http://amandacarlsoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test