21/2

Helgen har varit jätte mysig. Började i fredags med att ta det lugnt hemma hos Jonna med räkor, frukt kex och grejer med några utav tjejerna. Sedan en sväng till vadstena för att skjutsa Annie vilket slutade med motorstopp och taxi. Tillslut hamnade i alla fall jag och Patric hemma hos mig.
Vaknade rätt skapligt båda två, vi tog det lugnt hela dagen, käkade gött kollade tv. Sen fixade vi oss och så åkte vi ut till sebbe med lite annat folk, en trevligt och rätt lugn kväll för min del. Hamnade även denna kväll hemma hos mig med Patric.
Seg morgon, och även denna dag bestod utav slappande. Åkte upp en sväng till Mcdonalds med Annie och Victor, sen har vi bara städat och så åkte vi ner till badet och bubblade lite!

Känner att den här bloggen är så rolig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test