24/2

Gårdagen började med ett svimfärdigt pass på lundbybadet, fattar inte att jag kan känna mig svimfärdig när passet inte börjar förens vid 12 och jag käkat en ganska rejäl frukost 2 timmar tidigare. Gick hur som helst hem sen och efter ett tag kom Patric. VI låg och degade i sängen och väntade på att mamma skulle komma hem så vi kunde ta bilen. Åkte upp och hätmade mitt paket ifrån hm, mina super snygga skor och min bikini!
sen hyrde vi film och åt vindruvor.

Imorse vaknade både tidigt så vi bestämde oss för att ta en skaplig lunch på stan innan han började jobba. Nu fnderar jag på att träna lite och sen baka åt mina vänner som jag ska träffa ikväll, men får se hur det blir med den saken!

See you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test