25/2

Det blev båda bak och träning igår, alltså motionscykel och dumlekakor (varför välja att bara vara nyttig!?). Och får jag erkänna själv blev kakorna riktigt bra! Kanske blir det dumlekakor i forsättningen istället för kladdkaka, för jag är verkligen sämst på att få till dom där kladdigakakorna bra!
Men men, nog om kakor! Annie, Andree, Jeff, Herman och Jocke kom hit för lite trevligheter igår. Vi spelade monopol och jag var bäst, som vanligt. Sen åkte vi till donken en stund och fördrev tiden med att prata gammla minnen, gud vad kul man hade!

Nu blir det iväg till gymmet, åker lite tidigare så jag kan pussas lite innan passet, väldigt smidigt att ha en pojkvän där man tränar, då kan jag få lite energi innan passet och orkar dubbelt så mycket mer! (svimfärdig som sist alltså säger ni då, jaaaa jaa)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test