28/2

I fredags så vaknade jag upp hemma hos Patric, han började inte förens vid halv 3, så vi kunde sova ut och ta det lite lugnt. Vi tog en sväng på stan och sen så åkte vi hem till mig och lagade köttbullar med potatismos!
På kvällen drog jag mig bort mot Jonna där det skulle vara lite förfest. Vi åkte sedan till södra där Crull och Tammi hade sin gemensamma 18års fest. Det var ganska segt i början för min del i början, men alltid trevlig att prata med folk.  Synd att endel inte kan hålla fingrarna i styr bara! Åkte hem ganska skapligt ändå.

Upp tidigt för jag skulle jobba. Som tur vad slapp jag stå i köket idag eftersom jag inte har skickat in mitt salmonellatest (man måste göra det om man har varit utanför norden i mer än 5 dar) Jag fick därför vara ute i matsalen, torka lite bord, dela ut ballonger till barnen och bara hälsa gästerna välkommna, riktigt slappt och skönt. Åkte hem och sen kom patric direkt till mig. Han ville åka bil, sagt och gjort, en sväng till city gross, hälsade på hans fars hästar och tog en tripp förbi hans systers hus. Sen kollade vi bara på melodifestivalen och låg och halvsov.

Han åkte tidigt i morse och nu ska jag städa på mitt rum, ta en promenad och sen städa lite på jobbet.



Jag har förresten namnsdag idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test