Thailand

okej, en snabb update om vad som händer här på andra sidan om jorden. Resan var seg, ingen mellanlanding så rumpan hade det ganska svårt den sista 1½ timmen. Nu är vi i alla fall i karon, i phuket. Imorgon rör vi oss vidare till Krabi. Där plannerar vi ganska så mycket snorkling och kanska en kanot tur ute i vildmarken.

Och jaaa, jag längtar hem som ett svin. Tyck jag är dum i huvudet, kalla mig snorunge, gör vad ni vill. Men jag gör det. 11 nätter kvar här, sen är jag hemma!

Saknar er alla!

Kommentarer
Postat av: lina

saknar dig och ditt träningssnack gumman. KOM HEM

2010-02-04 @ 22:28:34
Postat av: nadine

ja du är lite dum i huvudet. det är kallt och snöigt här, du har varmt och soligt..

fast jag saknar dig, saknar någon att prata träning och jobb med!

2010-02-07 @ 22:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test