12/1

Jullovet var jättebra!
Julafton, nyår, tagit det lugnt, party, vännerna, patric och massor mer, låter toppen? det var det!

Men nu är skolan igång, jag klagar absolut inte. Samtidigt som det känns skönt att komma in i vardagen har man ändå lite vemod i sig att lovet gick så himla snabbt. Men rutinerna är trotts allt det man saknar mest. Att vi sedan har gått halva tiden på gymnasiet är ju sjukt. Halva tiden kvar!
Idag efter skolan åkte jag och Nadine och simmade, rikigt duktiga var vi!

Och på tal om lite träning har jag ju faktiskt lovat tjejerna, så här har ni: 

Med Hantlar på 7 kg:
8*3 Biceps och Triceps
12*3 Utfallsteg
12*3 Knäböj

Situps: 50*3
Sneda:25*3
Armhävningar (på tå): 15*3
Rygglyft: 30*3
Plankan 30s*3

+ 30 min kondition om dagen

Ni andra kan ju ignorera eller göra som det står, erat val.

Kommentarer
Postat av: robine

duktig tjej!

2010-01-13 @ 16:12:20
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test