17/1

Det blev en trevlig kväll på Zebban med nästan alla utav tjejerna, fira Emma och Nadine som är de första som blir stora utav oss. Kvällen slutade tidigt i min säng, skönt!
Upp tidigt på lördagen för träning, sen hem till mig och Patric kom. Vi låg och halvsov och degade hela dagen och kvällen i sången, åkte efter några ärenden (maaaat!!) bara, och glodde på film. Precis en sådan lörsag som jag ville ha. Hämtade mamma och pappa vid 3 tiden, och helt plötsligt var vi mittpunkten utav allt, haha. Sen hem och sova.
Upp rätt skaplig och båda åkte och jobbade, Annie kom och gjorde sällskap med mig. Och ikväll har Patric gått igenom gymmet med mig och Nadine, ganska välbehövligt märkte man ju i alla fall.

Nu är det bara en helg kvar. Helgen efter det sitter jag förmodligen vid den här tiden på bar och chillar. Peeeys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test