27/1

Drar den senaste veckan lite snabbt
Fredag: Jespers 18 års fest, mycket roligt och tack!
Lördag: Jobb på dagen och sen kom Patric, pizza och mys hela kvällen
Söndag: Vi gick upp tidigt, åkte till jobbet och sen vidare till nästa jobb
Måndag: Patric
Tisdag: Bio med Patric, Snabba cash, helt okej tycker jag allt

Och idag, en seg dag i skolan och sedan ett body pump pass på kvällskvisten.
Nu sitter jag och laddar ner olika låtar som påminner om folk, så det känns som jag har med dem på resan.
Åker ju på fredag och försöker ladda så mentalt som möjligt. Tönt. Hatar mig själv som inte vill åka. Hatar att jag är tacksam egentligen men låter som en snorunge.
Kommer sakna sönder mig, och på fredagmorgon tjuter jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test