29/1

Sista skoldagen idag, och det känndes lite motigt att gå därifrån. Tog en fika med några utav tjejrna för ett litet hej då, kommer sakna er alla tjejer!
Hem till mig och efter ett tag kom Patric, han var gullig och hade köpt blommor och grejer. Packade lite och fixade sedan åkte vi ner till Thai hoa, käka lite gött och hade det trevligt. Hem till mig igen och packade det allra sista sen hoppade vi in en sväng i bastun. Nu kom vi precis ut och ska lägga oss i sängen och glo på något kul.

Imorgon åker jag så det blir kanske sista inlägget, om inte internet fungerar. Annars får ni ha det så bra, jag ska göra mitt bästa! Ta hand om Mjölby åt mig!



Dig kommer jag att längta ihjäl mig efter!


Kommentarer
Postat av: corinne

hej,

va fin du är !

kolla min blogg ;) <3

2010-02-04 @ 18:40:59
URL: http://corinnelouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test