3/1

Det nya året firades in med en hel hög med människor ute på landet i åtvid. Tror alla hade jätte kul och vi tackar Jonna och David!
Dagen efter sov jag i stort sätt bort och var osocial emot Patric, stackarn!
Och igår var jag duktig och tog mig i kragen och åkte och tränade vid 10. På eftermiddagen åkte jag hem till Patric och slog honom i båda fia med knuff och uno. Ingen som trodde något annat antar jag? Och sen kollade vi i stort sätt bara på film, mys!

I eftermiddag är det jobb, 17-20 bara i för sig. Orkar inte, vill inte. Vill åka pulka med tjejerna.


Kommentarer
Postat av: nadine

Ja det var synd att du missa pulkaåket, men på onsdag tänker vi ge oss på skridskorna. då hoppas jag du kan :D

2010-01-03 @ 17:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test