11/3

Fix och trix, hit och dit, upp och ner, fram och tillbaka, fixa här och fixa där, aaaah jag får panik. Imorgon är det mässa i norrköping och allting måste vara klart och packat ikväll. Ser bra ut än så länge, men man vet aldrig när det gäller mig och annie, kan bli hur som helst. Vad vi vet är i alla fall att det kommer bli en lång dag, bussen kommer till skolan imorgon 07.00 imorgon, och då ska vi vara redo för att packa in. Och vi är inte hemma förens 19.00. Puhhhh. Men jag har trots allt kvällen imorgon att se fram emot, mys med min älskling!

Önska oss lycka till!

Kommentarer
Postat av: sofia

good luck :D

2010-03-11 @ 20:56:47
URL: http://sofia06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test