1/3

Blev en impulskväll igår i linköping, bio med Patric, Sebbe och Jocke. Wolfman, går att kolla på men ingen jag rekomenderara att betala för att gå och se. Men det är väll alltid trevligt med lite bio. Kom hem och jag och Patric somnade direkt. Vaknade till som tusan imorse när han åkte till jobbet och jag gick faktiskt upp och tränade en stund (värt att nämna är att det bara var 10 min på motionscykeln, men men......) sen städade jag rummet, duktig eller!? aa. Skolan var däremot seg och lång. 
Bokade även biljetter till i helgen med Patric idag. Vi ska nämligen åka ner till götet han och jag och hälsa på hans syster och hennes kille. Så det blir en fredag-söndag där nere med mys, stan och lite annat gött, så nu vill jag bara ha helg!

Affärsjuridiken kallar, prov imorgon och Daniella börjar nu. bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test