Deeetoox

Ahaaopp, Sara och Jonna började prata detox förra veckan och dom fick över mig på deras sida. Sagt och gjort, detox 2 veckor framöver som gäller nu. Är inte hungrig nu i alla fall, än så länge, bara 13 dagar och cirka 18 timmar kvar. Det klarar vi!
Men har gjort om schemat lite så det inte blir mina 2 värsta veckor i mitt liv.

Måndag: Vätska
Tisdag: Vätska
Onsdag: Lägg till frukt
Torsdag: Lägg till grönsaker
Fredag: Samma som ovan
Lördag: Lägg till kokta grönsaker och råris
Söndag: Samma som ovan
Måndag: Lägg till böner, linser, nötter och frön
Tisdag: Samma som ovan
Onsdag: Lägg till säd och fil
Torsdag: Samma som ovan
Fredag: Lägg till fisk
Lördag: Samma som ovan
Söndag: Samma som ovan

Så där har ni era 2 veckor framöver. Nu tycker jag att alla som läser min blogg gör det här, så har jag några att klaga med. Tack :) Lycka till!

Kommentarer
Postat av: sofia

idioter:O två veckor:O okej en, men tvåååå:O:O

lycka till, go hard:D

2010-03-15 @ 20:16:10
URL: http://sofia06.blogg.se/
Postat av: jonna

det gick ju jävligt bra. men imorn ska jag bara äta frukt

2010-03-15 @ 20:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test