Göteborg

Helgen har varit helt underbar!
Det började i fredags då jag och Patric tog bussen ner mot Göteborg för att spendera helgen där. Vi kom fram ganska sent så vi mötte upp hans syster Linda på byns som ligger en bit ifrån deras lägenhet. Blev bjudna på mat och satt och pratade och drack gott! När klockan började dra iväg gick vi hem till Lindas kompis Annakarin och nu var även Rickard med, Lindas kille. Vi spela spel och firade med bubbel att vi hade kommit ner. Sedan en promenad hem!

Gick upp ganska skapligt så vi kunde ta det lite lugnare. Åt frukost och fixade oss. Sen tog vi spårvagnen in till stan och drog en shoppingrunda, hittade en del faktiskt! Sen hem, körde buzz, med andra ord och festade till det lite. Skulle åkt till henriksberg med det blev ändrade planer som slutade på burger king och sen hem för att slå dom andra på buzz igen!

Och idag har vi bara legat och dragit oss. Kollat på bilder ifrån deras Thailand resa och kollat på solsidan.
Efter det en lång busstur hem och sen lite jobb!

Har inte alls mycket bilder, men här är några



Haha, jag och en mycket full älskling (som sedan somnade mitt i spelet..)



Men han gör ju trots allt mina läxor



Vi firar



I feel in top of the world with my baby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test