Jaa detox prat igen, inget mer, jag lovar

Kan inte sova, är ju fasen hur pigg som helst.
Men det här kommer gå ganska snabbt ändå känner jag på mig. Morgon dagen kommer bli jobbig, men jag ska va med patric sen efter skolan, och då går ju tiden på något konstigt sätt alltid så jävla snabbt. Vilket imorgon kommer att vara bra, annars är det inte det. Sen får jag ju faktiskt äta frukt, och sen rullar allt bara på med mer och mer mat, och redan på lördag är det ju råris, woohoo! Tur att det är en slapp vecka i skolan!
Nee fan, inget mer prat om det här, förstår om det är tråkigt. Kan ju i alla fall uppdater om 2 veckor vad som hände med kroppen, om jag mår bättre eller sämre. Förra detoxen fick ju ett ganska dåligt slut, INGEN alkohol i sammband med detox, jag lovar er.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: sofia

Jooo skriv om det! intressant ju:)

2010-03-15 @ 22:15:35
URL: http://sofia06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test