16/5

I fredags firade vi Lina. Först kom den en Makeup artist som visade och hjälpte oss att sminka. Sedan rulla det in mer tjejer och det blev mat och sedan förfest för de som skulle ut. Jag själv drig vidare på annat håll men åkte hem nästan lika snabbt, dö trött.
Lördagen, hann med världens svettigaste löparrunda i det fina vädret, körde massa bil och på kvällen begav vi oss ett gäng hem till Crull där dom grillade och hade sig!

Nu blir det att snart åka ner och städa, sen så ska jag och Nadine plugga matte, behöver någon med en bra matte hjärna! Sen vill jag bara att Patric ska komma hem, så ikväll blir det att åka dit när han är hemma i sverige och mjölby igen!

Kommentarer
Postat av: Elin Nyhlén

Ja jag har hört att den finns på rulle, får nog se till att köpa hem den där snart ;) Tack för svaret iaf :D

2010-05-17 @ 17:46:21
URL: http://elinyhlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test