Den här rubriken förtjänar du, bästa Ronja!

Gaaalet stolt över min kusin! Igår skrämde hon livet ur mig och idag är hon grym! Hon klarade gesällen, och inte bara det, med ett brutet nyckelben, ni hör ju bara!!!!! Bäst är du :)

Annars då, livet glider. Eller ne, jag är opepp på allt som har med skolan och göra, nästan så dom här dagarna går saktare än vad de gjorde när jag var i thailand och hade hemlängtan efter älsklingen. Bara jag klarar av Np i matte så kan jag nog göra allt. Snälla gud.



Jag och jonna hade tråkigt på Spanskan, klickade hem de här snyggingarna och ett par vita också, perfekt till sommaren!

Förresten allt södra folk, ledsen för att svika er, idag höll jag min första träning tillsammans med Nadine. Uppe på vallen. Flickor 14 kommer inte få det lätt nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test