27/11

Som vanligt börjar jag med, "här händer det inte så mycket", men frågan är om det har hänt så mycket? Tror faktiskt inte det. Just nu rullar allting på i samma tak och jag är så trött på det, skola, plugga, plugga, jobba, plugga, skola, jobba, sen ska man försöka hinna träna där imellan, spendera tid med pojkvän och vänner, det är inte lätt. Tur att den här perioden bara kommer att hålla på såhär fram till Jul, sen blir det skönt, 15 dagar i Thailand med min älskling kommer sitta fint på det!

Gårdagen spenderades hemma hos min moster som har fyllt (3månader sen) med mamma, pappa och Patric. Mat, fika och prat, riktigt trevligt! Men det blev en ganska kort kväll för mig och Patric.
Idag blir det jobba hela dagen, och ikväll blir det en bit mat och sedan får vi se vart världen tar mig och Rövis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test