30/11

Dagen har gått i ett hela tiden, först upp skapligt och gå en väldigt (svinkall!!) uppfriskande promenad, sedan direkt till skolan, halv 10-3 och sedan direkt ner till körskolan. Ni som redan är klara med era körkort kan ta er i röven, ska ja med göra sen när jag är klar, så gött! Sen traska jag till gymmet och sprang av mig lite huvudvärk. Just nu sitter jag och varvar ner och väntar på min man. Vi ska mysa ner oss i sängen med tända ljus och pussas tills vi sommnar, det har jag bestämt. Imorgon ställer vi klockan lite skapligare och äter mys frukost tillsammans för en gångs skull!

Kommentarer
Postat av: daniella

fin blogg :)

2010-12-01 @ 13:46:47
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test